31.03.2020

Eyeonid Group indgår samarbejde med Arvato Financial Solutions som leverandør af betalingsløsninger

SaaS-selskabet Eyeonid Group (Publ) AB indgår aftale med Arvato Financial Solutions AB om betalingsløsninger. Aftalen omfatter også deres distributionspartnere inden for id-overvågning og er indgået med Sverige med lokalaftaler for Norge, Finland og Danmark og kan udvides til flere europæiske lande.

Eyeonid Group AB er SaaS-leverandør og har gennem deres avancerede teknologi til dataindsamling, -analyse og -strukturering udviklet løsninger inden for id-overvågning. Disse distribueres til slutbrugere inden for forskellige brancher, som f.eks. bank, forsikring, telekom og detailhandel, og bruges til at mindske risikoen for digital svindel, kontoovertagelse og id-tyveri.

«Vi er utrolig glade for at kunne levere vores skræddersyede betalingsløsninger til EyeOnID, som en del af produktporteføljen til deres kunder og distributionpartnere. Navnlig fordi det er et selskab helt i front på nye tekniske løsninger inden for id-beskyttelse, som er et utrolig vigtigt område. Nu bliver det endnu nemmere for slutbrugerne at betale for de helhedsløsninger, som EyeOnID leverer, således at de kan øge deres konkurrenceevne og differentiering i markedet», siger Lars Argelius, salgs- og markedsdirektør i Arvato Financial Solutions i Sverige og Finland.

EyeOnID kommer til at integrere funktionen i deres portal- og API-løsninger, både for salg via tredjeparter og ved såkaldte Try and Buy-tilbud i tjenesteløsningerne.

Aftalen med Arvato indebærer, at EyeOnID nu kan levere nøglefærdige løsninger, hvormed der er taget endnu et stort skridt i udviklingen af distributionsplatformen og vores kundetilbud. Det indebærer, at EyeOnID bliver administrator for alle led i distributionskæden til vores proaktive id-beskyttelsestjeneste. Fleksibiliteten bliver yderligere øget ved, at vi nu kan integrere forskellige tredjepartsløsninger, noget som vil bidrage til øget vækst for selskabet. Jeg er utrolig stolt af det engagement og arbejde, som alle parter har lagt i det her, ikke mindst vores salgsteam», siger Patrik Ugander, administrerende direktør i EyeOnID.

Om Eyeonid Group AB

Eyeonid Group AB blev grundlagt i 2015 og har siden starten udviklet en teknisk kompleks og avanceret platform for proaktive id-beskyttelsesløsninger. Selskabets tjeneste overvåger og advarer kunderne, når følsomme, personlige og virksomhedskritiske oplysninger, f.eks. login-oplysninger, kreditkortnummer og personnummer, opdages på uautoriserede steder på internettet, således at kunden selv kan handle og beskytte sig. Tjenesterne, som tilbydes af Eyeonid, omfatter også hjælpefunktioner inden for betalingsløsninger, forsikring, rådgivning og markedsstøtte til lancering og kommunikation.

Har du spørgsmål om samarbejdet?

Claus Buur Vesterager
Head of Sales, Arvato Financial Solutions Denmark