10.02.2020

Arvato Financial Solutions og ONEPARK har indgået aftale om ANPR-fakturering

Fra 1. juni 2020 overtager Arvato Financial Solutions ANPR-faktureringen for ONEPARK, et af Norges største parkeringsselskaber. Aftalen indebærer, at vi skal sende fakturaer ud på vegne af ONEPARK og varetage opfølgning samt kundeservice.

En vigtig del af aftalen er, at vi med dette udvider vores parkeringsteam og ansætter otte nye kollegaer fra ONEPARK idet alle, som i dag, arbejder med kundeservicetjenester i ONEPARK vil blive tilbudt ansættelse i Arvato Financial Solutions, hvis de ønsker det.

- At opretholde den gode kundeservice og realisere synergier ved at samarbejde med en erfaren, professionel og innovativ partner – samtidig med at der drages omsorg for vores dygtige kollegaer – har været væsentligt for ONEPARK i processen, siger Leif Nymoen, Administrerende direktør i ONEPARK.

Her kan du læse mere om ANPR og vores løsning for parkering.

Vores nye kolleger fra ONEPARK: Fremme fra venstre: Ola Aleksander Vintermyr-Johansen og Tove Løken. Bag fra venstre: Soufian Belmati, Victoria Schrøder, Zubayr Ilbir, Frøydis Gleditsch og Farhan Elmi.

Væsentlige investeringer i teknologi og medarbejdere

I Arvato Financial Solutions har vi udviklet systemer og nye løsninger til ANPR-fakturering i mange år, og vi har flere af landets største parkeringsselskaber blandt vores kunder.

- Transport og parkering er et af vores højt prioriterede og strategiske fokusområder, og i de seneste år har vi investeret betydeligt i både teknologi, produkter og medarbejdere for at udvikle os og skabe vækst inden for dette segment i Norge og Norden. Det er ret sjovt og inspirerende, at en så stor og central aktør som ONEPARK vælger os, som nytænkende og positivt udfordrende samarbejdspartner, siger Karl Otto Aam, Senior Vice President, Norge og Danmark.

P.t. består Arvato Financial Solutions kundeserviceteam af 15 medarbejdere, og vi ser frem til at udvide teamet med folk med ny viden og erfaring.

Om ONEPARK

ONEPARK er et full-service parkeringsselskab med fokus på innovative kundeløsninger. De har en bred palet af kompetencer og mange års erfaring inden for parkeringstjenester og udvikler digitale løsninger på deres egen teknologiplatform.

ONEPARK tilbyder innovative løsninger inden for blandt andet salg, forhåndsbestilling af P-pladser, prisoptimering og kundebetjeningssystemer. Kundevenlige løsninger med gnidningsløse oplevelser kommer altid i første række.

Har du yderligere spørgsmål til aftalen?

Karl Otto Aam
Senior Vice President, Norway and Denmark