20.12.2019

Kerstgroet vanuit Heerenveen

Heerenveen - De medewerkers van Arvato Financial Solutions in Nederland wensen iedereen fijne feestdagen en brengen een toast uit op het nieuwe jaar.

Technologie verandert. Mensen niet. We zijn sociale dieren, altijd op zoek naar verbinding. In dat licht staan we tijdens de laatste weken van 2019 graag even stil bij de kracht van aandacht. Stap voor stap ergens naar toe werken, waardoor het meer betekenis krijgt.

Het was een druk en enerverend jaar voor Arvato Financial Solutions in Nederland. Zo hebben we een geheel nieuwe debiteurencommunicatie en look & feel gecreëerd, zijn we naast Nederland nu ook actief op de Belgische en Franse markt, mochten we 20 nieuwe medewerkers verwelkomen en als klap op de vuurpijl hebben we het ISO 27001 Certificaat behaald.

We bedanken onze opdrachtgevers, klanten, partners en leveranciers voor de fijne samenwerking. Zonder jullie was dit ons niet gelukt. Nu is het tijd om samen met familie en vrienden te genieten van de feestdagen.

We verheugen ons op verdere samenwerking in 2020!