22.12.2020

Arvato Financial Solutions overhandigt cheque

Namens Arvato Financial Solutions heeft AFS Diversity ambassadeur Rick Sliep, een cheque van €1.000,- overhandigd aan de stichting Kerstvrouwen. De stichting Kerstvrouwen zet zich in voor mensen die het moeilijk hebben en wel een lichtpuntje kunnen gebruiken. Arvato Financial Solutions draagt de Kerstvrouwen en hun motto: ‘Geef 'n lichtje aan de ander voor de donkere dagen met Kerst’, een warm hart toe.

Diversity ambassadeur Rick Sliep overhandigt cheque aan Sippie Mous en Miranda Ras van de Stichting Kerstvrouwen.

De stichting Kerstvrouwen is in 2018 ontstaan vanuit de gedachte dat iedereen in zijn leven te maken kan krijgen met verdrietige gebeurtenissen, waarbij een steuntje in de rug of een warm gebaar meer dan welkom is. De Kerstvrouwen hebben inmiddels weer heel veel mensen blij gemaakt met een ‘lichtje’. Een ‘lichtje’ kan bestaan uit een kaart, kerstster, cadeaubon of een mandje met wat lekkers. In totaal zijn er maar liefst 240 prachtige kerstpakketten bezorgd!

Omdat de Kerstvrouwen zagen dat ook de horeca hard is getroffen door de coronacrisis, werden diverse horecaondernemers verrast met een kerstpakket vol tegoedbonnen. De horecaondernemers hebben de afgelopen jaren zelf ook altijd de stichting gesteund en kregen dat gebaar dus nu terug.

De stichting draait volledig op vrijwilligers. Natuurlijk kunnen zij dit niet alleen en zijn de Kerstvrouwen blij met elke vorm van sponsoring. Wilt u de Kerstvrouwen ook steunen? Neem dan gerust een kijkje op hun website.