01.01.2018

Åpner kontor i Sandefjord

Media- og teknologiselskapene Telenor, Amedia og Cappelen Damm er allerede på kundelisten til Arvato Financial Solutions. Nå har vi signert kontrakt med det nordiske mediekonsernet Schibsted ASA, og fra 1. mars overtar vi ansvaret for konsernets fakturerings- og innkrevingsoppgaver. I den anledning åpner vi nytt avdelingskontor i Sandefjord.

Sandefjord er en god match for Arvatos vekstambisjoner innenfor markedssegmentene netthandel og media, og foreløpig er det rekruttert ni personer til det nystartede kontoret. Bedriften er stolt over å ha ansatt så mange dyktige, unge mennesker i faste stillinger, og har planer om at det skal bli flere allerede i løpet av 2018. Oppstartdato er andre januar.

Viktig kontrakt med mediekonsernet Schibsted

Arvato har det siste året vurdert mulighetene for å åpne et nytt kontor utenfor Oslo, og da Schibsted valgte Arvato som leverandør for hele order-to-cash prosessen fra distribusjon av faktura, til inkasso og rettslig inndrivelse, ble planene mulig å realisere i full skala, på kort tid. Kontoret i Sandefjord skal i første omgang betjene kundene til Schibsted og alle deres datterselskaper med faktura, betaling og reskontro henvendelser.

Sandefjord - et strategisk valg

Mer enn 100 personer søkte på de ledige stillingene som kundekonsulent og søkertall og kvalitet på søkerne bekrefter Arvatos antakelser om at det er god tilgang på arbeidskraft i Sandefjord. I tillegg til et økt fokus på mediebransjen øker Arvato stadig sin markedsandel, både innen netthandel og i fysisk butikk, med betalingsplattformen AfterPay. Sandefjord, med sine mange og innovative aktører innen netthandel ble derfor et naturlig valg for etableringen av et nytt avdelingskontor.

Your contact information

Fant du ikke det du lette etter? Send oss en henvendelse. Vi tar kontakt med deg så raskt vi har anledning.
Dette feltet er påkrevd.
Det oppstod en feil under henting av captcha-bilde

Jeg har lest, og godtar personvernerklæringen.